Produktbild
Feng (Hrsg.) Li

Social Implications and Challenges of E-Business

Premier Reference Source

Buch

The rapid development of the Internet and E-Business has created not only lucrative economic opportunities, but also significant social challenges, with profound implications for individuals, communities and for our society as a whole. However, the social implications and challenges of E-Business are still inadequately researched and poorly understood today. Social Implications and Challenges of E-Business explores the profound social implications and challenges of E-Business, investigates how the rapid development of the Internet and E-Business shapes, and is shaped, by various social forces; and highlights the enormous difficulties and chal… Mehr

CHF 184.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-59904-105-6
  • EAN: 9781599041056
  • Produktnummer: 2723912
  • Verlag: Information Science Reference
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 244 S.
  • Masse: H28.6 cm x B22.1 cm x D1.7 cm 886 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 886

5 weitere Werke von Feng (Hrsg.) Li:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.