Personalising Learning in Open-Plan Schools
How can widely acknowledged challenges facing regional secondary schools with high concentrations of low SES students, ineffectual curricula, and poor levels of student engagement, attendance, and wellbeing, be addressed? In this book we report on key outcomes of the Bendigo Education Plan that aimed to improve the academic attainment and wellbeing of 3000 regional secondary students. This Plan entailed rebuilding four Years 7-10 colleges, and developing a differentiated and personalised curriculum, with teachers team-teaching in open-plan settings. We analyse how and why teachers and students adapted to these new practices. We focus on both…
Mehr
CHF 41.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Cox, Peter (Hrsg.) / Deed, Craig (Hrsg.) / Edwards, Debra (Hrsg.) / Farrelly, Cathleen (Hrsg.) / Keeffe, Mary (Hrsg.) / Lovejoy, Valerie (Hrsg.) / Mow, Lucy (Hrsg.)
- ISBN: 978-94-6300-193-9
- EAN: 9789463001939
- Produktnummer: 19108354
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 244 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 7'446 KB
- Auflage: 1st ed. 2015
- Abbildungen: Bibliographie
8 weitere Werke von Vaughan (Hrsg.) Prain:
Bewertungen
Anmelden