The Tourism and Leisure Experience
Consumer and Managerial Perspectives
This book brings together established and emerging international scholars to provide systematic reviews and illustrative cases drawn from tourism, leisure, hospitality, sport and event contexts. It offers a useful framework for focusing the goals and methodologies of future research efforts and for implementing the results of these efforts.
CHF 51.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Morgan, Michael (Hrsg.) / Ritchie, J. R. Brent (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-84541-148-0
- EAN: 9781845411480
- Produktnummer: 17160816
- Verlag: Channel View Publications
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 260 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.4 cm 401 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 401
2 weitere Werke von Peter (Hrsg.) Lugosi:
Bewertungen
Anmelden