Ram Charan
Rethinking Competitive Advantage
New Rules for the Digital Age
BuchCHF 18.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-84794-348-4
- EAN: 9781847943484
- Produktnummer: 34664284
- Verlag: Random House UK
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2022
- Seitenangabe: 192 S.
- Ausstattung: B-Format Paperback
- Masse: H19.8 cm x B12.9 cm
Über den Autor
'One of the world's most renowned management consultants and authors.' Fast CompanyWidely acclaimed as one of our greatest business strategists, Ram Charan is the author of over a dozen books, including the perennial bestseller Execution. Formerly an award-winning professor at Harvard Business School, he has advised the CEOs of some of the world's most successful companies - including Coca-Cola, Bank of America, Tata, 3M, GE and Verizon.
74 weitere Werke von Ram Charan:
New Rules for the Digital Age
Ebook (EPUB Format)
CHF 65.00
New Rules for the Digital Age
Ebook (EPUB Format)
CHF 22.55
New Rules for the Digital Age
Ebook (EPUB Format)
CHF 18.05
New Rules for the Digital Age
Ebook (EPUB Format)
CHF 22.55
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.