Produktbild
Palmer, Adrian (Professor of Marketing, University of Wales, Swansea)

Introduction to Marketing

Theory and Practice

Buch

This new, innovative textbook provides a highly accessible introduction to the principles of marketing, presenting a theoretical foundation and illustrating the application of the theory through a wealth of case studies.

CHF 79.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-19-960213-1
  • EAN: 9780199602131
  • Produktnummer: 11504836
  • Verlag: Oxford University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 576 S.
  • Masse: H24.3 cm x B19.1 cm x D2.6 cm 1'188 g
  • Auflage: 3 Revised edition
  • Gewicht: 1188
  • Sonstiges: Undergraduate

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.