Produktbild
Kathleen (Hrsg.) Nolan

Social Theory for Teacher Education Research

Beyond the Technical-Rational

Ebook (PDF Format)

Traditionally, teacher education research theory and practice have had a technical-rational focus on productions of knowledge, skills, performance and accountability. Such a focus serves to (re)produce current educational systems instead of noticing and critiquing the wider modes of domination that permeate schools and school systems. In Social Theory for Teacher Education Research, Kathleen Nolan, Jennifer Tupper and the contributors make arguments for drawing on social theories to inform research in teacher education - research that moves the agenda beyond technical-rational concerns toward building a critically reflexive stance for noticin… Mehr

CHF 124.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Tupper, Jennifer (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-350-08640-1
  • EAN: 9781350086401
  • Produktnummer: 32298329
  • Verlag: Bloomsbury UK
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 42'940 KB

Über den Autor


Kathleen Nolan is Professor in Mathematics Education at the University of Regina, Canada.Jennifer Tupper is Professor and Dean of the Faculty of Education at the University of Alberta, Canada.

6 weitere Werke von Kathleen (Hrsg.) Nolan:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.