Ross Brennan
BUSINESS-TO-BUSINESS MARKETING
Buch
‘This textbook stands out from others by combining multiple approaches to b2b marketing theory with up-to-date examples from practice. The inclusion of many international examples makes it invaluable for faculty and students worldwide. It is a must read for students and a truly refreshing addition to any marketing course.’ - Catherine Sutton-Brady, Associate Professor of Marketing, The University of Sydney Business School
CHF 228.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Canning, Louise / McDowell, Raymond
- ISBN: 978-1-4739-7343-5
- EAN: 9781473973435
- Produktnummer: 21887420
- Verlag: Sage Pubn
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 416 S.
- Masse: H24.9 cm x B19.1 cm x D2.8 cm 980 g
- Auflage: 4. A.
- Gewicht: 980
18 weitere Werke von Ross Brennan:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.