Produktbild
Bertrand (Hrsg.) Moingeon

Corporate and Organizational Identities

Integrating Strategy, Marketing, Communication and Organizational Perspective

Ebook (PDF Format)

This edited book is devoted to an issue of increasing importance in management theory and practice-organizational identity. The concept of organizational identity has received attention in many disciplines such as strategic management, marketing, communication and public relations and organization theory. In practice a number of consultancy firms h

CHF 62.55

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Soenen, Guillaume (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-134-46015-1
  • EAN: 9781134460151
  • Produktnummer: 18410412
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 224 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'384 KB

4 weitere Werke von Bertrand (Hrsg.) Moingeon:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.