Produktbild
Martin Wenderoth

Particularities in the Marketing Mix for Service Operations

Buch

Essay from the year 2007 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 5 (excellent), University of Pécs (International PhD Program), course: Marketing I, 30 entries in the bibliography, language: English, abstract: Johnston and Clark (2001, p.3) point out, that everybody is everyday coming several times into contact with service operations. Following Bruhn (1993, p. 781), highly developed economies can be characterised by an over proportional and strong growth of the service sec-tor. Evidence to this statement can be given evidence looking at the statistics in different cou… Mehr

CHF 14.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-640-26699-9
  • EAN: 9783640266999
  • Produktnummer: 4446540
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 24 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.2 cm 49 g
  • Auflage: 2. Auflage
  • Gewicht: 49

9 weitere Werke von Martin Wenderoth:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.