Martin Butler
People Don't Buy What You Sell - They Buy What You Stand For. Martin Butler with Simon Gravatt
Buch
This provocative and candid book goes behind the scenes to reveal the secret of success behind a number of leading UK retailers. It includes in-depth case studies on John Lewis, Selfridges, Carphone Warehouse, Oddbins, Topshop, B&Q and HMV and unique insight from a number of top retail analysts and commentators.
CHF 34.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-85252-497-5
- EAN: 9781852524975
- Produktnummer: 17609273
- Verlag: Management Books 2000 Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2005
- Seitenangabe: 252 S.
- Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D1.3 cm 331 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 331
47 weitere Werke von Martin Butler:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.