Produktbild
Martin Butler

People Don't Buy What You Sell - They Buy What You Stand For. Martin Butler with Simon Gravatt

Buch

This provocative and candid book goes behind the scenes to reveal the secret of success behind a number of leading UK retailers. It includes in-depth case studies on John Lewis, Selfridges, Carphone Warehouse, Oddbins, Topshop, B&Q and HMV and unique insight from a number of top retail analysts and commentators.

CHF 34.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-85252-497-5
  • EAN: 9781852524975
  • Produktnummer: 17609273
  • Verlag: Management Books 2000 Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 252 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D1.3 cm 331 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 331

47 weitere Werke von Martin Butler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.