Produktbild
Klaus Backhaus

Hurdle Race Marketing

The Enlightenment - The Disillusionment - The Breakthrough

Buch

In an amusing way Klaus Backhaus endeavours to explain how much of what is sold in practice under the guise of a pronounced market orientation is nothing more than the telling of a fairy tale. And so the story takes its course. Despite a perceived market orientation the German engineering company Deutsche Maschinenbau AG is losing its market share. But instead of joining forces to systematically hunt down and identify the causes of these losses, all those involved become entangled in a mutual blame game. Not until the Marketing Manager has his say, does the tide seem to turn. Nevertheless, when it comes to putting things into practice, it soo… Mehr

CHF 37.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Krings, Karen (Illustr.) / West, Dianne (Übers.)
  • ISBN: 978-3-658-14086-1
  • EAN: 9783658140861
  • Produktnummer: 31944406
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 72 S.
  • Originaltitel: Hindernislauf Marketing
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm 1'339 g
  • Auflage: Nachdr.
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 1339
  • Sonstiges: Popular/general

Über den Autor


Professor Dr. Dr. h. c. Klaus Backhaus is Director of the Institute of Business-to-Business Marketing (IAS) at the University of  Muenster, Germany (Betriebswirtschaftliches Institut für Anlagen- und Systemtechnologien der Universität Münster).

44 weitere Werke von Klaus Backhaus:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.