Preparing Teachers to Educate Whole Students: An International Comparative Study
Offers a wideranging comparative account of how innovative professional development programs in a number of countries guide and support teachers in their efforts to promote cognitive and socio-emotional growth in their students. The book focuses on holistic educational outcomes in an effort to better serve students in the twenty-first century.
CHF 43.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Chung, Connie K. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-68253-237-9
- EAN: 9781682532379
- Produktnummer: 27768314
- Verlag: Harvard Education Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2018
- Seitenangabe: 320 S.
- Masse: H22.6 cm x B15.0 cm x D1.8 cm 431 g
- Gewicht: 431
16 weitere Werke von Fernando M. (Hrsg.) Reimers:
Bewertungen
Anmelden