The Design of Learning Experience
Creating the Future of Educational Technology
This breakthrough volume examines innovative stops on the journey from educational design to learning design, paralleling the shifting focus of education from teachers to learners. As part of the academic quest to understand how learning actually occurs, the book identifies technologies and processes most relevant to learning design so that designers can create products geared toward more meaningful experience. Fascinating case studies illustrate diverse aspects and applications of learning design, from new ideas in pedagogy and collaboration to designing a learning model for preserving the Kiowa language. In these pages, contributors model a…
Mehr
CHF 136.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Clinton, Gregory (Hrsg.) / Tracey, Monica W. (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-319-36716-3
- EAN: 9783319367163
- Produktnummer: 31954314
- Verlag: Springer Nature EN
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 292 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm 5'181 g
- Auflage: Nachdr.
- Abbildungen: schwarz-weiss Illustrationen, farbige Illustrationen, Tabellen, schwarz-weiss
- Gewicht: 5181
- Sonstiges: Research
14 weitere Werke von Brad (Hrsg.) Hokanson:
Bewertungen
Anmelden