Produktbild
Paul Jones

Key Concepts in Media and Communications

Buch

A sprightly, critical and intelligent guided tour around the mansion of media and communications/cultural research... enormously useful for students and researchers.- James Curran, Goldsmiths, University of LondonA highly comprehensive guide to core concepts in media theory and criticism.- Andrew Goodwin, University of San FranciscoA great resource for new under-grads and something I urge my students to buy and use as a hand first 'port of call' throughout their studies.- Paul Smith, De Montfort UniversityThis book covers the key concepts central to understanding recent developments in media and communications studies. Wide-ranging in scope a… Mehr

CHF 145.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Holmes, David
  • ISBN: 978-1-4129-2821-2
  • EAN: 9781412928212
  • Produktnummer: 11722625
  • Verlag: SAGE Publications Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Masse: H24.2 cm x B17.0 cm x D0.0 cm 590 g
  • Gewicht: 590
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

Über den Autor


Paul Jones is Professor in the School of Social Sciences at the University of New South Wales, Sydney.

100 weitere Werke von Paul Jones:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.