Produktbild
Andrea Schulz

Chinese Business Culture

Buch

Inhaltsangabe:Abstract: The aim of this Masters thesis is to explain Chinese business culture. In order to understand why Chinese business culture is different from European or American business culture, for example, it is necessary to know the roots of Chinese cultural values: what is the specific Chinese context which made it possible that China bore its unique business culture? Which specific values are valid in China today? How do they influence Chinese business conduct? This Master¿s thesis explains the development and constitution of Chinese business culture. Furthermore, with reference to the latest literature about the topic and add… Mehr

CHF 65.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-8386-9986-8
  • EAN: 9783838699868
  • Produktnummer: 15822544
  • Verlag: diplom.de
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 140 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.9 cm 212 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 212

100 weitere Werke von Andrea Schulz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.