Produktbild
C. Dunn

Female Football Fans

Community, Identity and Sexism

Buch

Most sociological work on football fandom has focused on the experience of men, and it usually talks about alcohol, fighting and general hooliganism. This book shows that there are some unique facets of female experience and fascinating negotiations of identity within the male-dominated world of men's professional football.

CHF 73.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-349-48528-4
  • EAN: 9781349485284
  • Produktnummer: 19990309
  • Verlag: Palgrave Macmillan
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 136 S.
  • Auflage: 1st ed. 2014
  • Abbildungen: VIII, 136 p.

Über den Autor


Carrie Dunn is a journalist and a Lecturer at Manchester Metropolitan University, UK. Her recent books include Spandex, Screw Jobs and Cheap Pops: Inside the Business of British Pro Wrestling.

17 weitere Werke von C. Dunn:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.