The SAGE Handbook of Qualitative Business and Management Research Methods
History and Traditions
The SAGE Handbook of Qualitative Business and Management Research Methods provides a state-of-the art overview of qualitative research methods in the business and management field. Bringing together a team of leading international researchers, the chapters offer a comprehensive overview of the history and traditions that underpin qualitative research in the field. The chapters in this volume have been arranged into four thematic parts:Part One explores the influential traditions underpinning qualitative research, such as positivism, interpretivism, pragmatism, constructionism and beyond.Part Two looks at research designs, covering ethnography…
Mehr
CHF 143.20
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Cunliffe, Ann L (Hrsg.) / Grandy, Gina (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-5264-3018-2
- EAN: 9781526430182
- Produktnummer: 25393688
- Verlag: SAGE Publications
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 624 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 7'278 KB
- Auflage: 1. Auflage
12 weitere Werke von Cathy (Hrsg.) Cassell:
Bewertungen
Anmelden