Produktbild
Richard T DeGeorge

Business Ethics: Pearson New International Edition

Buch

For courses in Business Ethics, Moral Issues in Business, Social Issues in Business, Business and Society, International Business Ethics, and Issues in International Business. This systematic, integrated investigation of the field of business ethics is presented from an informed philosophical point of view. It argues that ethics is the glue as well as the oil that makes business possible, addressing the full gamut of issues: from such macro considerations as the moral justification of economic systems to such micro issues as proper computer use by employees.

CHF 77.10

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-292-02284-0
  • EAN: 9781292022840
  • Produktnummer: 15172298
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 552 S.
  • Masse: 1'190 g
  • Auflage: 7. A.
  • Gewicht: 1190

2 weitere Werke von Richard T DeGeorge:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.