Produktbild
David Taylor

Fusion: The New Way of Marketing

Buch

The development of modern Web sites, the appearance of social networking sites, and the emergence of pay-per-click as the modern face of advertising have completely revolutionized the way people communicate. This resource addresses the importance of doing business online, uses of Web sites and social media, and establishing a brand online, among other topics. 182 pp.

CHF 26.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Miles, David
  • ISBN: 978-1-907722-35-6
  • EAN: 9781907722356
  • Produktnummer: 17701550
  • Verlag: Panoma Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 182 S.
  • Masse: H21.8 cm x B13.9 cm x D1.5 cm 232 g
  • Gewicht: 232

100 weitere Werke von David Taylor:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.