David Taylor
Fusion: The New Way of Marketing
Buch
The development of modern Web sites, the appearance of social networking sites, and the emergence of pay-per-click as the modern face of advertising have completely revolutionized the way people communicate. This resource addresses the importance of doing business online, uses of Web sites and social media, and establishing a brand online, among other topics. 182 pp.
CHF 26.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Miles, David
- ISBN: 978-1-907722-35-6
- EAN: 9781907722356
- Produktnummer: 17701550
- Verlag: Panoma Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 182 S.
- Masse: H21.8 cm x B13.9 cm x D1.5 cm 232 g
- Gewicht: 232
100 weitere Werke von David Taylor:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.