Produktbild
Joachim Zentes

Strategic Retail Management

Text and International Cases

Buch

This book is devoted to the dynamic development of retailing. The focus is on various strategy concepts adopted by retailing companies and their implementation in practice. This is not a traditional textbook or collection of case studies; it aims to demonstrate the complex and manifold questions of retail management in the form of twenty lessons, where each lesson provides a thematic overview of key issues and illustrates them via a comprehensive case study. The examples are all internationally known retail companies, to facilitate an understanding of what is involved in strategic retail management and illustrate best practices.In the third e… Mehr

CHF 86.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Morschett, Dirk / Schramm-Klein, Hanna
  • ISBN: 978-3-658-10182-4
  • EAN: 9783658101824
  • Produktnummer: 18110223
  • Verlag: Gabler, Betriebswirt.-Vlg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 468 S.
  • Masse: H24.4 cm x B17.4 cm x D2.3 cm 1'004 g
  • Auflage: 3rd edition
  • Abbildungen: Book
  • Gewicht: 1004

Über den Autor


Joachim Zentes is Professor Emeritus of Management and Marketing at the Saarland University, Saarbrücken, Germany.Dirk Morschett is Professor of International Management at the University of Fribourg, Switzerland. Hanna Schramm-Klein is Professor of Marketing at the University of Siegen, Germany. 

38 weitere Werke von Joachim Zentes:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.