Produktbild
Beatriz Scaglia

Guerrillas on the Web: The Success of Viral Marketing and Advertising

Buch

Propelled almost entirely by word of mouth and strength in the popularity of social sharing, viral marketing can be used for brand awareness through non-traditional forms of advertising and communication.This book explores viral marketing and advertising, viral messaging and undercover marketing, the social network and the way the social web reacts, plus notable examples of viral marketing from the marketing of the Blair Witch Project, to the comical Burger King Subservient Chicken, and much more.Project Webster represents a new publishing paradigm, allowing disparate content sources to be curated into cohesive, relevant, and informative book… Mehr

CHF 26.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-241-71995-1
  • EAN: 9781241719951
  • Produktnummer: 11479813
  • Verlag: Webster S Digital Serv S
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 122 S.
  • Masse: H24.6 cm x B18.9 cm x D0.7 cm 231 g
  • Gewicht: 231

100 weitere Werke von Beatriz Scaglia:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.