Produktbild
Andrew Crabtree

Doing Design Ethnography

Ebook (PDF Format)

Ethnography is now a fundamental feature of design practice, taught in universities worldwide and practiced widely in commerce. Despite its rise to prominence a great many competing perspectives exist and there are few practical texts to support the development of competence. Doing Design Ethnography elaborates the ethnomethodological perspective on ethnography, a distinctive approach that provides canonical 'studies of work' in and for design. It provides an extensive treatment of the approach, with a particular slant on providing a pedagogical text that will support the development of competence for students, career researchers and design p… Mehr

CHF 88.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Rouncefield, Mark / Tolmie, Peter
  • ISBN: 978-1-4471-2726-0
  • EAN: 9781447127260
  • Produktnummer: 33318528
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'370 KB
  • Auflage: 2012
  • Abbildungen: Bibliographie

6 weitere Werke von Andrew Crabtree:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.