Produktbild
Peter (Hrsg.) Robinson

Second Language Task Complexity

Researching the Cognition Hypothesis of language learning and performance

Ebook (PDF Format)

Understanding how task complexity affects second language learning, interaction and spoken and written performance is essential to informed decisions about task design and sequencing in TBLT programs. The chapters in this volume all examine evidence for claims of the Cognition Hypothesis that complex tasks should promote greater accuracy and complexity of speech and writing, as well as more interaction, and learning of information provided in the input to task performance, than simpler tasks. Implications are drawn concerning the basic pedagogic claim of the Cognition Hypothesis, that tasks should be sequenced for learners from simple to comp… Mehr

CHF 152.20

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-90-272-9027-4
  • EAN: 9789027290274
  • Produktnummer: 22561476
  • Verlag: John Benjamins Publishing Company
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 357 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'347 KB

62 weitere Werke von Peter (Hrsg.) Robinson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.