Produktbild
Matthias Lehmann

Advertisement on Web 2.0 Websites as exemplified by Social Networks

Ebook (PDF Format)

Seminar paper from the year 2008 in the subject Business economics - General, grade: 1,7, Humboldt-University of Berlin, language: English, abstract: The internet is one of the newest communication technologies and has run through fundamental technological progress during the last years. During the end of the 1990's many internet firmswere established whose investors expected high revenues. However many of these platforms could not meet the expectations, the stock prices of many firms declined rapidly and many firms filed for bankruptcy. Since 2004 the internet developed to the Web 2.0 which suggests that a better version of the web exists to… Mehr

CHF 6.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-640-50558-6
  • EAN: 9783640505586
  • Produktnummer: 12968502
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 20 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 613 KB

41 weitere Werke von Matthias Lehmann:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.