David Hesmondhalgh
The Cultural Industries
Buch
Bringing together a huge range of research, theory and key concepts, David Hesmondhalgh provides an accessible yet critical exploration of cultural production and consumption in the global media landscape. This new edition explores the effects of digitalisation on culture and analyses the influence of IT and tech companies like Google, Apple, Amazon and Facebook on the cultural industries.
CHF 165.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-5264-2409-9
- EAN: 9781526424099
- Produktnummer: 28869730
- Verlag: SAGE Publications Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2018
- Seitenangabe: 568 S.
- Masse: H18.2 cm x B26.6 cm x D3.4 cm 1'136 g
- Auflage: 4 Revised edition
- Gewicht: 1136
- Sonstiges: Tertiary Education (US: College)
27 weitere Werke von David Hesmondhalgh:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.