Produktbild
David Hesmondhalgh

The Cultural Industries

Buch

Bringing together a huge range of research, theory and key concepts, David Hesmondhalgh provides an accessible yet critical exploration of cultural production and consumption in the global media landscape. This new edition explores the effects of digitalisation on culture and analyses the influence of IT and tech companies like Google, Apple, Amazon and Facebook on the cultural industries.

CHF 165.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-5264-2409-9
  • EAN: 9781526424099
  • Produktnummer: 28869730
  • Verlag: SAGE Publications Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 568 S.
  • Masse: H18.2 cm x B26.6 cm x D3.4 cm 1'136 g
  • Auflage: 4 Revised edition
  • Gewicht: 1136
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

27 weitere Werke von David Hesmondhalgh:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.