Managing Mergers Acquisitions and Strategic Alliances
Shows that the contribution that psychology can make to our understanding of the merger phenomena - how it affects organizational performance, and how it affects the managers and employees involved. Intended as a guide to successful organizational marriage, this work places emphasis on the issue of cultural compatibility.
CHF 79.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Cooper, Cary L.
- ISBN: 978-0-7506-2341-4
- EAN: 9780750623414
- Produktnummer: 23106576
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1995
- Seitenangabe: 256 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 386 g
- Auflage: 2. A.
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 386
4 weitere Werke von Sue Cartwright:
Bewertungen
Anmelden