Produktbild
Mathew (Hrsg.) Tsamenyi

Perspectives on Cross-Cultural, Ethnographic, Brand Image, Storytelling, Unconscious Needs, and Hospitality Guest Research

Buch

Volume 3 examines how research tools affect theory advances in culture and tourism research. Using visual narrative art to explicate unconscious thinking that shapes trip plans and visits, building tree diagrams of streams of antecedent conditions associating with extreme behavior (e.g., road rage, chronic casino gambling), and research methods that go beyond quantitative/qualitative taxonomies are examples of the unique themes covered in this volume. The papers focus on how to gain meaning from data to thus look at how streams of antecedent conditions result in tourism behavior.

CHF 217.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Uddin, Shahzad (Hrsg.) / Woodside, Arch G. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-84950-603-8
  • EAN: 9781849506038
  • Produktnummer: 8427282
  • Verlag: Emerald Group Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 326 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.2 cm 657 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 657

3 weitere Werke von Mathew (Hrsg.) Tsamenyi:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.