Produktbild
Jay Conrad Levinson

Guerilla Marketing on the Internet: The Definitive Guide from the Father of Guerilla Marketing

Buch

Add the Internet to Your Marketing Arsenal-Guerrilla Style!The Father of Guerrilla Marketing, Jay Conrad Levinson, changed marketing forever when he unleashed his original arsenal of marketing tactics for surviving the advertising jungle on a shoestring budget. And now, Levinson and online marketing masters Mitch Meyerson and Mary Eule Scarborough once again show you how to beat the odds by combining the unconventional, take-no-prisoners Guerrilla Marketing approach with today's ultimate marketing weapon-the Internet.Learn how to use the internet Guerrilla style. Level the playing field, and achieve greater online visibility. Boost traffic to… Mehr

CHF 21.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Meyerson, Mitch / Scarborough, Mary Eule
  • ISBN: 978-1-59918-194-3
  • EAN: 9781599181943
  • Produktnummer: 3500176
  • Verlag: Entrepreneur Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 304 S.
  • Masse: H23.1 cm x B19.4 cm x D1.8 cm 457 g
  • Gewicht: 457
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Über den Autor


McGraw-Hill authors represent the leading experts in their fields and are dedicated to improving the lives, careers, and interests of readers worldwide

84 weitere Werke von Jay Conrad Levinson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.