Produktbild
Max H. Bazerman

Judgment in Managerial Decision Making

Buch

In situations requiring careful judgment, every individual is influenced by their own biases to some extent. With Bazerman's new seventh edition, readers can quickly learn how to overcome those biases to make better managerial decisions. The book examines judgment in a variety of organizational contexts, and provides practical strategies for changing and improving decision-making processes so that they become part of one's permanent behavior.

CHF 140.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Moore, Don A.
  • ISBN: 978-1-118-06570-9
  • EAN: 9781118065709
  • Produktnummer: 12852535
  • Verlag: Wiley
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Masse: H23.8 cm x B15.6 cm x D2.0 cm 437 g
  • Auflage: 8. A.
  • Gewicht: 437

32 weitere Werke von Max H. Bazerman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.