Max H. Bazerman
Judgment in Managerial Decision Making
Buch
In situations requiring careful judgment, every individual is influenced by their own biases to some extent. With Bazerman's new seventh edition, readers can quickly learn how to overcome those biases to make better managerial decisions. The book examines judgment in a variety of organizational contexts, and provides practical strategies for changing and improving decision-making processes so that they become part of one's permanent behavior.
CHF 140.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Moore, Don A.
- ISBN: 978-1-118-06570-9
- EAN: 9781118065709
- Produktnummer: 12852535
- Verlag: Wiley
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 288 S.
- Masse: H23.8 cm x B15.6 cm x D2.0 cm 437 g
- Auflage: 8. A.
- Gewicht: 437
32 weitere Werke von Max H. Bazerman:
Ebook (EPUB Format)
CHF 27.70
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.