Carl McDaniel
Introduction to Marketing
Buch
Offers students the ability to recognize how much marketing principles play a role in their day-to-day lives. This title enables students to experience marketing through billboards, television commercials, and in the cereal aisle at the grocery store.
CHF 79.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Hair, Joseph / Hair, Joseph / Lamb, Charles
- ISBN: 978-0-538-75487-3
- EAN: 9780538754873
- Produktnummer: 6983291
- Verlag: Cengage Learning
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 804 S.
- Auflage: 11. A.
21 weitere Werke von Carl McDaniel:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.