Produktbild
Carl McDaniel

Introduction to Marketing

Buch

Offers students the ability to recognize how much marketing principles play a role in their day-to-day lives. This title enables students to experience marketing through billboards, television commercials, and in the cereal aisle at the grocery store.

CHF 79.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hair, Joseph / Hair, Joseph / Lamb, Charles
  • ISBN: 978-0-538-75487-3
  • EAN: 9780538754873
  • Produktnummer: 6983291
  • Verlag: Cengage Learning
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 804 S.
  • Auflage: 11. A.

21 weitere Werke von Carl McDaniel:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.