Produktbild
Laurie (Hrsg.) Ouellette

Keywords for Media Studies

Buch

The Essential vocabulary of Media Studies Keywords for Media Studies introduces and aims to advance the field of critical media studies by tracing, defining, and problematizing its established and emergent terminology.  The book historicizes thinking about media and society, whether that means noting a long history of new media, or tracing how understandings of media power vary across time periods and knowledge formations. Bringing together an impressive group of established scholars from television studies, film studies, sound studies, games studies, and more, each of the 65 essays in the volume focuses on a critical concept, from fan to ind… Mehr

CHF 38.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Gray, Jonathan (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4798-5961-0
  • EAN: 9781479859610
  • Produktnummer: 21425709
  • Verlag: New York University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Masse: H21.8 cm x B21.7 cm x D1.6 cm 472 g
  • Gewicht: 472
  • Sonstiges: General (US: Trade)

6 weitere Werke von Laurie (Hrsg.) Ouellette:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.