Produktbild
Daisy (Hrsg.) Pillay

Object Medleys

Interpretive Possibilities for Educational Research

Ebook (PDF Format)

How do we get at the meanings of everyday (and not so everyday) objects, and how might these meanings enrich educational research? The study of objects is well established in fields such as archaeology, art history, communications, fine arts, museum studies, and sociology-but is still developing in education. Object Medleys: Interpretive Possibilities for Educational Research brings together 37 educational researchers from wide-ranging contexts and multiple knowledge fields to a dialogic space in which subjects and objects, living and nonliving, entangle as medleys to open up understandings of connections made with, between, and through objec… Mehr

CHF 41.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Pithouse-Morgan, Kathleen (Hrsg.) / Naicker, Inbanathan (Hrsg.)
  • ISBN: 978-94-6351-194-0
  • EAN: 9789463511940
  • Produktnummer: 24886640
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 10 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 15'541 KB
  • Auflage: 1st ed. 2017
  • Abbildungen: Bibliographie

4 weitere Werke von Daisy (Hrsg.) Pillay:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.