National Research Council
How Students Learn
Science in the Classroom
Buch
How Students Learn is also available in three paperback versions of the original title. Each volume begins with the Introductory Chapter from the main text, then focuses on either the History in the Classroom, Math in the Classroom, or Science in the Classroom segments of the book. These smaller, paperback versions are perfect for anyone who wants to focus on individual subject areas.
CHF 57.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Division of Behavioral and Social Sciences and Education / Committee on How People Learn: A Targeted Report for Teachers
- ISBN: 978-0-309-08950-0
- EAN: 9780309089500
- Produktnummer: 1553982
- Verlag: National Academies Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2005
- Seitenangabe: 264 S.
- Masse: H25.3 cm x B17.6 cm x D1.9 cm 570 g
- Abbildungen: Illustrations, Index
- Gewicht: 570
100 weitere Werke von National Research Council:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.