Produktbild
Al Ries

Positioning: The Battle for Your Mind

Buch

The first book to deal with the problems of communicating to a skeptical, media-blitzed public, Positioning describes a revolutionary approach to creating a position in a prospective customer's mind-one that reflects a company's own strengths and weaknesses as well as those of its competitors. Writing in their trademark witty, fast-paced style, advertising gurus Ries and Trout explain how to:Make and position an industry leader so that its name and message wheedles its way into the collective subconscious of your market-and stays there Position a follower so that it can occupy a niche not claimed by the leader Avoid letting a second product r… Mehr

CHF 28.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Trout, Jack
  • ISBN: 978-0-07-137358-6
  • EAN: 9780071373586
  • Produktnummer: 4343441
  • Verlag: McGraw-Hill Education - Europe
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2001
  • Seitenangabe: 224 S.
  • Masse: H20.3 cm x B13.4 cm x D1.3 cm 218 g
  • Gewicht: 218
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

Über den Autor


Al Ries (Roswell, GA) is Chairman of Ries & Ries, Focusing Consultants.

76 weitere Werke von Al Ries:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.