Produktbild
Jim (Hrsg.) Bell

Marketing Apocalypse

Eschatology, Escapology and the Illusion of the End

Ebook (PDF Format)

The present volume of essays examines the extent to which the end of marketing is nigh. The authors explore the present state of marketing scholarship and put forward a variety of visions of marketing in the twenty first century. Ranging from narratology to feminism, these suggestions are always enlightening, often provocative and occasionally outrageous. Maketing Apocalypse is required reading for anyone interested in the future of marketing.

CHF 34.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Brown, Stephen (Hrsg.) / Carson, David (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-134-68926-2
  • EAN: 9781134689262
  • Produktnummer: 14487450
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 314 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 4'681 KB

15 weitere Werke von Jim (Hrsg.) Bell:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.