Produktbild
Manish Srivastava

Developing Emotional Appeals in Internet Advertising

A study of contributing factors involved in provoking emotional appeals

Ebook (EPUB Format)

Research Paper (postgraduate) from the year 2008 in the subject South Asian Studies, South-Eastern Asian Studies, grade: A, , 9 entries in the bibliography, language: English, abstract: Online media and its increasing usage rate have changed the marketer's world for targeting their consumers. Internet advertising has recaptured the imagination of marketers, who see an enormous potential to raise the profile of their brands through Internet vehicles. Companies are moving online across the spectrum of marketing activities, from building awareness to after-sales service, and they see online tools as an important and effective component of their… Mehr

CHF 6.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-640-21794-6
  • EAN: 9783640217946
  • Produktnummer: 24183012
  • Verlag: GRIN Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 15 S.
  • Plattform: EPUB
  • Auflage: 1. Auflage

46 weitere Werke von Manish Srivastava:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.