Produktbild
Frederick F. Wherry

The Culture of Markets

Ebook (PDF Format)

What are the logics of pricing, and why do some pricing schemesdefy standard economic expectations? What explains the differentlabor market outcomes of people who receive the same training fromthe same place and who have similar grades? Why do nationalgovernments issue statements about the country's history andpersonality when developing economic policies, and why arestruggles over the images pictured on money so hard fought?This engaging book locates the answers to these and other questionsin the cultural logics and dynamics that constitute and guidemarkets. Using clear prose and illustrative examples, Frederick F.Wherry demystifies what cul… Mehr

CHF 60.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7456-7431-5
  • EAN: 9780745674315
  • Produktnummer: 16375299
  • Verlag: Wiley
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 180 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 630 KB
  • Auflage: 2. Aufl.

Über den Autor


Frederick F. Wherry is Associate Professor of Sociology at University of Michigan.

18 weitere Werke von Frederick F. Wherry:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.