Produktbild
Deepak Chhabra

Sustainable Marketing of Cultural and Heritage Tourism

Ebook (EPUB Format)

Cultural attractions play an important role in tourism at all levels, and attract huge numbers of tourists interested in heritage and the arts. Cultural Heritage Tourism has positive economic and social impacts but can also have negative impacts on communities and regions. This book draws together and links ideas of tourism from sustainable marketing perspectives and embeds it within a heritage management setting. Through a discussion and analysis of existing literature and practices this book aims to propose a marketing strategy framework grounded in sustainable principles that can be used to sustain and preserve the authenticity of cultural… Mehr

CHF 59.35

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-99739-6
  • EAN: 9781136997396
  • Produktnummer: 18395081
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 4'367 KB
  • Abbildungen: 25 schwarz-weiße Abbildungen, 15 schwarz-weiße Fotos, 10 schwarz-weiße Zeichnungen, 25 schwarz-weiße Tabellen

11 weitere Werke von Deepak Chhabra:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.