Entrepreneurship and Innovations in E-Business
An Integrative Perspective
Drawing upon the outcomes of the principal studies of entrepreneurship and innovation, this book develops and explores theoretical constructs and the working concepts of e-entrepreneurship and e-innovation through comprehensive and collective studies conducted by a number of researchers and practitioners with e-business and management expertise.
CHF 105.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-59140-920-5
- EAN: 9781591409205
- Produktnummer: 1923000
- Verlag: Idea Group Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 324 S.
- Masse: H26.0 cm x B18.3 cm x D2.2 cm 809 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 809
1 weiteres Werk von Fang (Hrsg.) Zhao:
Bewertungen
Anmelden