Produktbild
Fang (Hrsg.) Zhao

Entrepreneurship and Innovations in E-Business

An Integrative Perspective

Buch

Drawing upon the outcomes of the principal studies of entrepreneurship and innovation, this book develops and explores theoretical constructs and the working concepts of e-entrepreneurship and e-innovation through comprehensive and collective studies conducted by a number of researchers and practitioners with e-business and management expertise.

CHF 105.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-59140-920-5
  • EAN: 9781591409205
  • Produktnummer: 1923000
  • Verlag: Idea Group Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 324 S.
  • Masse: H26.0 cm x B18.3 cm x D2.2 cm 809 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 809

1 weiteres Werk von Fang (Hrsg.) Zhao:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.