Produktbild
Nigel Jackson

Promoting and Marketing Events

Theory and Practice

Ebook (EPUB Format)

This accessible book introduces students to the theories, concepts and skills required to promote an event successfully. To promote an event effectively it is essential to understand marketing, but it is also important to recognise that it is not just consumers who are the audience: other publics who may not necessarily attend can have a fundamental effect on the success of an event as well. Uniquely therefore, this book covers two related themes: marketing and public relations in an events context. This will offer events planners a comprehensive guide on how to promote events to a range of audiences, and on how to use this to manage an event… Mehr

CHF 55.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-66657-5
  • EAN: 9781136666575
  • Produktnummer: 16984683
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 280 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 3'988 KB
  • Abbildungen: 44 schwarz-weiße Abbildungen, 2 schwarz-weiße Fotos, 42 schwarz-weiße Zeichnungen, 31 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Nigel Jackson is Programme Manager in Events Management at the University of Plymouth.

18 weitere Werke von Nigel Jackson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.