Produktbild
Thomas Armstrong

ADD/ADHD Alternatives in the Classroom

Buch

What does it mean to a kid to be labeled attention-deficit disordered (ADD)? Or to have hyperactive added to the label (ADHD)? What can teachers do to boost the success of students with attention and behavioral difficulties? Are we relying too much on medication for these kids and not enough on new perspectives on learning, child development, the child's socioeconomic and cultural background, biological and psychological research, and the learner's emotional and social needs? Armstrong urges educators and parents to look for the positive characteristics in learners who may carry the ADD/ADHD label. Are they bursting with energy? Ar… Mehr

CHF 17.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-87120-359-5
  • EAN: 9780871203595
  • Produktnummer: 15662636
  • Verlag: Ascd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1999
  • Seitenangabe: 138 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.7 cm 212 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 212

28 weitere Werke von Thomas Armstrong:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.