Produktbild
Candice J. (Hrsg.) Nelson

Shades of Gray: Perspectives on Campaign Ethics

Buch

Shades of Gray outlines, assesses, and critiques the roles and responsibilities of candidates, citizens, organized interest groups, political parties, professional campaign consultants, and the media, in insuring ethical campaigns.

CHF 33.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Dulio, David A. (Hrsg.) / Medvic, Stephen K. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-8157-0617-5
  • EAN: 9780815706175
  • Produktnummer: 21411655
  • Verlag: Brookings Inst
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 262 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.4 cm x D1.9 cm 381 g
  • Auflage: New
  • Gewicht: 381

Über den Autor


Candice J. Nelson is academic director of the Campaign Management Institute and associate professor of government at American University. David A. Dulio is assistant professor of political science at Oakland University. He is the author of For Better or Worse: How Political Consultants Are Changing Elections in the United States (Suny Press, 2004). Stephen K. Medvic is assistant professor of government at Franklin & Marshall College. His research has appeared in Legislative Studies Quarterly, PS: Political Science & Politics, Party Politics, and Press/Politics. He is the author of Political Consultants in U.S. Congressional Elections (Ohio State University Press, 2001).

9 weitere Werke von Candice J. (Hrsg.) Nelson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.