Produktbild
Robert A. (Hrsg.) Giacalone

Impression Management in the Organization

Ebook (PDF Format)

Impression management theory has been popular in sociology and social psychology for many years. This volume offers the first comprehensive application of impression management theory to organizational settings. Researchers and practitioners in organizational settings have recently been using this theory as an explanatory model to focus on the roles and identities that &quote;social actors&quote; utilize in interpersonal situations. The theory of impression management provides a framework for the techniques and strategies people use in order to look good as well as the excuses and justifications they employ to avoid looking bad.

CHF 57.40

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Rosenfeld, Paul (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-134-73486-3
  • EAN: 9781134734863
  • Produktnummer: 17013544
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 472 S.
  • Plattform: PDF

12 weitere Werke von Robert A. (Hrsg.) Giacalone:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.