M. Joseph Sirgy
New Dimensions in Marketing/Quality-Of-Life Research
Buch
This work explores the latest measures and methods in QOL (quality of life) marketing research, the ways in which the QOL concept is embodied in various functional areas of the marketing enterprise and how it is appearing in different market segments and industries.
CHF 114.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Samli, A. Coskun (Hrsg.) / Sirgy, M. Joseph (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-89930-886-9
- EAN: 9780899308869
- Produktnummer: 1491603
- Verlag: Quorum Books
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1995
- Seitenangabe: 400 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D2.8 cm 765 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 765
Über den Autor
M. Joseph Sirgy is a management psychologist and professor of real estate at Virginia Polytechnic Institute and State University (Virginia Tech). He has published extensively in the area of marketing, business ethics, and quality of life (QOL). He is the author/editor of many books related to consumer marketing and quality of life, including The Psychology of Quality of Life. He co-founded the International Society for Quality-of-Life Studies (ISQOLS) and co-founded the journal, Applied Research in Quality of Life
56 weitere Werke von M. Joseph Sirgy:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.