Produktbild
M. Joseph Sirgy

New Dimensions in Marketing/Quality-Of-Life Research

Buch

This work explores the latest measures and methods in QOL (quality of life) marketing research, the ways in which the QOL concept is embodied in various functional areas of the marketing enterprise and how it is appearing in different market segments and industries.

CHF 114.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Samli, A. Coskun (Hrsg.) / Sirgy, M. Joseph (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-89930-886-9
  • EAN: 9780899308869
  • Produktnummer: 1491603
  • Verlag: Quorum Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1995
  • Seitenangabe: 400 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D2.8 cm 765 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 765

Über den Autor


M. Joseph Sirgy is a management psychologist and professor of real estate at Virginia Polytechnic Institute and State University (Virginia Tech). He has published extensively in the area of marketing, business ethics, and quality of life (QOL). He is the author/editor of many books related to consumer marketing and quality of life, including The Psychology of Quality of Life. He co-founded the International Society for Quality-of-Life Studies (ISQOLS) and co-founded the journal, Applied Research in Quality of Life

56 weitere Werke von M. Joseph Sirgy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.