Produktbild
Juliet (Hrsg.) Langman

Discourse Analytic Perspectives on STEM Education

Exploring Interaction and Learning in the Multilingual Classroom

Buch

This volume explores the nature of discourse in secondary and upper elementary mathematics and science classrooms. Chapters examine conditions that support or hinder teachers and students, in particular language learners, in employing language as a tool for learning. The volume provides rich oral and written language examples from a range of classroom contexts to illustrate how linguistic practices affect students' appropriation and display of disciplinary specific knowledge. Chapters further explore linguistic practices through with the support of discourse analytic models that foreground the authentic classroom data with the aim of understa… Mehr

CHF 150.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hansen-Thomas, Holly (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-55115-9
  • EAN: 9783319551159
  • Produktnummer: 22315673
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 215 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D1.8 cm 512 g
  • Abbildungen: Book; Bibliographie
  • Reihenbandnummer: 32
  • Gewicht: 512

5 weitere Werke von Juliet (Hrsg.) Langman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.