Produktbild
Roger Silverstone

Why Study the Media?

Ebook (PDF Format)

It's easy to be snobbish about media culture; the great merit of Roger Silverstone's book is to make the reader understand just how important that culture is. - Richard Sennett, New York UniversityA remarkable book which argues for a new paradigm for the study of the media. - Daniel Dayan, Centre National de la RechercheA persuasive and sophisticated discussion of the role of the media in modern life at the threshold of the twenty-first century. - Ellen Seiter, University of California A very important book, one that moves media theory and argument on at long last. This is an attempt to get people to think differently about the media - not ju… Mehr

CHF 72.25

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4462-6412-6
  • EAN: 9781446264126
  • Produktnummer: 17512497
  • Verlag: SAGE Publications
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1999
  • Seitenangabe: 176 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 9'656 KB
  • Auflage: 1. Auflage

Über den Autor


Roger Silverstone is Professor of Media and Communications at the London School of Economics and Political Science. His previous publications include: Framing Science (1985), and Television and Everyday Life (1994).

30 weitere Werke von Roger Silverstone:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.