David Faulkner
Essence Competitive Strategy
Buch
Within the field of strategic management, competitive strategy is concerned with the core issues of where and how to compete. This book is concerned with strategy at the individual business unit (or SBU) level. It asks the following questions: Where should we compete? What products should we compete with? How will we gain sustainable competitive advantage in these chosen markets? It focuses on these issues and provides a unique framework for developing viable competitive strategies using two interrelated matrices: the customer matrix, and the producer matrix.
CHF 112.20
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Bowman, Cliff
- ISBN: 978-0-13-291477-2
- EAN: 9780132914772
- Produktnummer: 20037054
- Verlag: Pearson Academic
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1994
- Seitenangabe: 136 S.
- Masse: 390 g
- Gewicht: 390
39 weitere Werke von David Faulkner:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.