Persuasive Things
How Internet connectivity can or could change their persuasiveness
Studienarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Multimedia, Internet, neue Technologien, Universität der Künste Berlin, Veranstaltung: Communication in Social and Economic Context, Sprache: Deutsch, Abstract: Persuasive technology has the potential to influence user behavior for social benefit. This has been proven to be the case with online games and websites accessible on desktops and smart phones. In recent times, things of everyday life are becoming equipped with technology and are connected to the Internet, an effect which allows persuasive technology to migrate from desktops and smart phones into things of everyd…
Mehr
CHF 29.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-3-656-09127-1
- EAN: 9783656091271
- Produktnummer: 13169616
- Verlag: Grin Verlag
- Sprache: Deutsch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 48 S.
- Masse: H29.9 cm x B20.7 cm x D0.7 cm 170 g
- Auflage: 3. Auflage
- Gewicht: 170
Bewertungen
Anmelden