Produktbild
Nikhilesh (Hrsg.) Dholakia

Global E-Commerce and Online Marketing

Watching the Evolution

Buch

Specialists from business and academia present a meticulously researched, compelling examination of the effect that globalization, innovation, and relentless technological competition are having on the development of e-commerce and marketing. The editors offer practical managerial insights, important empirical findings, and new ways to comprehend the intricacies of the fast-morphing world of electronic business. The book's global perspective and cross disciplinary orientation will give marketing executives and their top level colleagues the framework they need to help their companies prosper.

CHF 82.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Dholakia, Ruby (Hrsg.) / Fritz, Wolfgang (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-56720-407-0
  • EAN: 9781567204070
  • Produktnummer: 1342999
  • Verlag: Praeger
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 330 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.2 cm 663 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 663

6 weitere Werke von Nikhilesh (Hrsg.) Dholakia:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.