Multimedia Interaction and Intelligent User Interfaces
Principles, Methods and Applications
Consumer electronics (CE) devices, providing multimedia entertainment and enabling communication, have become ubiquitous in daily life. An important challenge for the modern CE industry is the design of user interfaces for CE products that enable natural interactions that are convenient, intuitive and fun. As many CE products are supplied with microphones and cameras, the exploitation of both audio and visual information for interactive multimedia is a growing field of research.Collecting together contributions from an international selection of experts, including leading researchers in industry, this unique text presents the latest advances…
Mehr
CHF 193.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Luo, Jiebo (Hrsg.) / Shan, Caifeng (Hrsg.) / Shao, Ling (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-4471-2590-7
- EAN: 9781447125907
- Produktnummer: 14087930
- Verlag: Springer London
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 312 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.6 cm 476 g
- Auflage: 2010
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 476
6 weitere Werke von Minoru (Hrsg.) Etoh:
Bewertungen
Anmelden